Jamstvo

Obvezujemo se da ćemo u jamstvenom roku o svom trošku otkloniti sve eventualne nedostatke i kvarove. Na pisani prigovor kupca odgovorit ćemo u roku od 15 dana i u slučaju opravdanosti otkloniti pogrešku u najkraćem mogućem roku.

Jamstvo vrijedi samo uz punu uplatu i predočenje računa te potpuno popunjenog servisnog lista koji je sastavni dio Uputa za uporabu i održavanje kupljenih proizvoda. Upute ili poveznicu na njih kupac prima zajedno s računom, a dostupne su i na početnoj stranici tvrtke M SORA.

Na servisnom listu treba evidentirati izvršene preglede, njegu i radove održavanja. Reklamacija se provodi samo u slučaju redovitog i pravovremenog održavanja proizvoda prema uputama proizvođača. Izvršava se pisanim zahtjevom s opisom nedostatka i podacima o korisniku i objektu za koji se podnosi reklamacija (adresa objekta, telefonski broj korisnika, broj računa). Kupac je dužan pisanim putem upozoriti proizvođača na vidljive nedostatke u roku od 8 dana od potpisanog Zapisnika o preuzimanju ugrađenih proizvoda. Svi zahtjevi kupca za otklanjanje nedostataka uzrokovanih od strane treće osobe, bez pisane suglasnosti proizvođača, isključeni su iz jamstva.

  • M SORA osigurava 30 godina besprijekornog djelovanja i pružanje osnovnih funkcija stolarije M SORA*
    (za neoštećenu stolariju koja je redovito održavana i servisirana od strane ovlaštenog servisera tvrtke M SORE).
  • za praškasto premazane površine vanjskih aluminijskih završnih obrada M SORA UDOBNOST s površinskom obradom GS PREMIUM 30.
  • za postojanost površina kuka HOPPE s antikorozivnim premazom Resista,
  • za funkcionalnost okova za kombinirano otvaranje prozora, uzimajući u obzir upute tvrtke M SORA za ugradnju i održavanje,
  • za funkcionalnosti kuka i poluoliva,
  • za postojanost aluminija protiv neprirodnih promjena boja i nastanku pukotina na površinama praškasto lakiranih ALU obloga na vanjskoj strani prozora M SORA UDOBNOST,
  • protiv promjena boja, vanjskih pukotina na ALU prozorskim klupčicama dobavljača Helopal,
  • za besprijekorno djelovanje funkcija ALU ulaznih vrata dobavljača PVC Nagode.
  • za brtvljenje termoizolacijskih stakala,
  • protiv korozije kuka HOPPE,
  • za brtve na prozorima s kombiniranim otvaranjem,
  • za postojanost protiv neprirodnih promjena boj na unutarnjim drvenim površinama prozora u tonovima boja M SORA standard i M SORA drvo-alu,
  • za rolete i vanjske žaluzine HERO dobavljača Roltek koje obuhvaćaju pogonski motor, pogonski reduktor pogonske šipke, otpornost protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću profila roleta (automatska zakrivljenost),
  • za djelovanje komarnika, pogonskog motora, otpornost elemenata na vremenske utjecaje,
  • za djelovanje vanjskih screen sjenila što uključuje otpornost elemenata protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću profila (automatska zakrivljenost),
  • za platno (pri uporabi u skladu s priloženim uputama za uporabu i održavanje), za djelovanje proizvoda, za pogonski motor i pogonski reduktor pogonske šipke,
  • za postojanost boje na praškasto lakiranom ALU.
  • za vanjske žaluzine dobavljača Senčila Bled koje obuhvaćaju pogonski motor, pogonski reduktor pogonske šipke, otpornost protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću elemenata (automatska zakrivljenost).
  • za besprijekorno djelovanje funkcija prozora M SORA NATURA i M SORA UDOBNOST,
  • protiv promjena boje i vanjskih pukotina na profilima prozora i vrata te punilima vrata,
  • protiv hrđanja okova vrata i prozora koji se nalaze u prostoriji,
  • za postojanost protiv neprirodnih promjena boje vanjskih drvenih površina u tonovima boja M SORA standard i M SORA drvo-alu,
  • za postojanost obrade prozora u tonovima boja M SORA sustava Italija 2011/2012.
  • za rolete i vanjske žaluzine dobavljača Medle koje obuhvaćaju pogonski motor, pogonski reduktor pogonske šipke, otpornost protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću elemenata (automatska zakrivljenost),
  • za ugrađeni okov, samozatvarače i elektroničke komponente dobavljača Pirnar,
  • za besprijekorno djelovanje funkcija ulaznih vrata iz programa M SORA i dobavljača Doors,
  • za besprijekornu i profesionalnu montažu stolarije iz programa M SORA,
  • za vješanje stolarije.
  • za pogonski remen i namatač pogona za rolete,
  • protiv promjena boje, vanjskih pukotina i hrđanja kod ostalih kuka i dijelova okova koji se nalaze na otvorenom,
  • za besprijekorno djelovanje funkcija kapaka,
  • za druge stvari koje nisu navedene u drugim točkama.

Slučajevi u kojima se jamstvo ne primjenjuje:

  • ako su prozori i vrata bili korišteni u svrhu koja nije namijenjena za ovu vrstu proizvoda,
  • ako kupac zatraži izradu prozora i vrata u dimenzijama koje ne preporučuje proizvođač, struka ili proizvođač okova,
  • za nedostatke u drvu koji su dopušteni prema standardu DIN EN 942 koji određuje kvalitetu drva za prozore i vrata,
  • za lom stakla nakon ugradnje,
  • za štetu nastalu nepravilnim skladištenjem i rukovanjem proizvodima,
  • u slučaju da su prozori bili izloženi izravnim vremenskim uvjetima (kiša, snijeg, sunce) u vrijeme skladištenja odnosno su bili pohranjeni u vlažnim prostorijama,
  • ako su prozori i vrata ugrađeni unatoč vidljivim nedostacima,
  • ako su prozori i vrata ugrađeni u objekt sa svježim zidovima i nije bilo osigurano odgovarajuće prozračivanje prostora tijekom izgradnje objekta,
  • ako ugradnju nije izvršio proizvođač ili njegov ovlašteni i kvalificirani monter,
  • ako ugradnju električnih elemenata nije izvršio kvalificirani električar,
  • ako su proizvodi bili izloženi vlazi većoj od 70 %,
  • ako je kupac nepažljivo i neprofesionalno postupao s proizvodom,
  • ako su ulazna vrata postavljena na južnoj ili zapadnoj strani i bez nadstrešnice ili vjetrobrana,
  • ako su proizvodi oštećeni zbog tuče, požara, provale,
  • u slučaju oštećenja uzrokovanih mehaničkim i kemijskim utjecajima na površinu (udarci, ogrebotine, čišćenje), neprofesionalnom i nasilnom uporabom ili preopterećenjem prozora i vrata,
  • ako su proizvodi bili izloženi slanoj vodi ili agresivnim utjecajima,
  • ako je drvo došlo u dodir s vapnom i na njemu su nastale mrlje koje se ne mogu ukloniti,
  • za estetske nedostatke koji su u okviru internih standarda,
  • za privremene pojave na površini kao što su mrlje od vode ili isprana boja,
  • ako je kupac površinsku obradu izvršio sam ili preko trećih osoba,
  • ako kupac zahtijeva površinsku obradu prozora uljima, bezbojnim ili vrlo svijetlim premazima koji nisu otporni na UV svjetlo,
  • za prozore tretirane izrazito tamnim lazurama ili prekrivnim slojevima koji uzrokuju prekomjerno zagrijavanje drva,
  • zbog razlike u boji između pločice-uzorka i pojedinih dijelova prozora i vrata koja je rezultat različitih serija premaza, prirodne strukture drva i različite sposobnosti upijanja premaza kod lazurne obrade,
  • u slučaju dodatne ili ponovljene narudžbe razlike u boji nisu predmet reklamacije,
  • za promjene u izgledu površine koje su posljedica onečišćenja,
  • za nedostatke u staklu dopuštene u Smjernicama za procjenu vizualne kvalitete izolacijskog stakla,
  • za vizualne nedostatke koji nisu dobro vidljivi s udaljenosti od 1 metra od proizvoda,
  • za nedostatke i oštećenja koja proizlaze iz drugih nedostataka, a koja nisu otklonjena na vrijeme ili nisu pisanim putem priopćena dobavljaču u roku od 15 dana od njihova nastanka, 
  • ako prozori i vrata nisu redovito i pravilno održavani.
Drveni prozori
Drvo-alu prozori
Panoramske stijene

Referenčni projekti

Pobrinemo se za cjelokupno iskustvo

Prozori su samo djelić cjelokupnog iskustva koje dobivate s tvrtkom M SORA. Kvalitetan proizvod je prvi korak, nakon čega slijedi vrhunska montaža iskusnih timova. Tako naši proizvodi oživljavaju u svoj svojoj savršenosti. Čak i nakon ugradnje proizvoda nudimo uslugu unutar jamstvenih uvjeta.

100%

zagotovljen datum dobave ob finančni in tehnični potrditvi specifikacij naročila

9+

izkušenih monterskih ekip na področju vgradnje stavbnega pohištva

75+

let prisotni na slovenskem trgu

75+ godina
tradicije

Česta pitanja

Nakup oken
Podpora
Servis
Stekla
Subvencije
Nakup oken
Podpora
Servis
Stekla
Subvencije