Jamstvo
Obvezujemo se da ćemo u jamstvenom roku o svom trošku otkloniti sve eventualne nedostatke i kvarove. Na pisani prigovor kupca odgovorit ćemo u roku od 15 dana i u slučaju opravdanosti otkloniti pogrešku u najkraćem mogućem roku.
Jamstvo vrijedi samo uz punu uplatu i predočenje računa te potpuno popunjenog servisnog lista koji je sastavni dio Uputa za uporabu i održavanje kupljenih proizvoda. Upute ili poveznicu na njih kupac prima zajedno s računom, a dostupne su i na početnoj stranici tvrtke M SORA.
Na servisnom listu treba evidentirati izvršene preglede, njegu i radove održavanja. Reklamacija se provodi samo u slučaju redovitog i pravovremenog održavanja proizvoda prema uputama proizvođača. Izvršava se pisanim zahtjevom s opisom nedostatka i podacima o korisniku i objektu za koji se podnosi reklamacija (adresa objekta, telefonski broj korisnika, broj računa). Kupac je dužan pisanim putem upozoriti proizvođača na vidljive nedostatke u roku od 8 dana od potpisanog Zapisnika o preuzimanju ugrađenih proizvoda. Svi zahtjevi kupca za otklanjanje nedostataka uzrokovanih od strane treće osobe, bez pisane suglasnosti proizvođača, isključeni su iz jamstva.

- M SORA osigurava 30 godina besprijekornog djelovanja i pružanje osnovnih funkcija stolarije M SORA*
(za neoštećenu stolariju koja je redovito održavana i servisirana od strane ovlaštenog servisera tvrtke M SORE).

- za praškasto premazane površine vanjskih aluminijskih završnih obrada M SORA UDOBNOST s površinskom obradom GS PREMIUM 30.

- za postojanost površina kuka HOPPE s antikorozivnim premazom Resista,
- za funkcionalnost okova za kombinirano otvaranje prozora, uzimajući u obzir upute tvrtke M SORA za ugradnju i održavanje,
- za funkcionalnosti kuka i poluoliva,
- za postojanost aluminija protiv neprirodnih promjena boja i nastanku pukotina na površinama praškasto lakiranih ALU obloga na vanjskoj strani prozora M SORA UDOBNOST,
- protiv promjena boja, vanjskih pukotina na ALU prozorskim klupčicama dobavljača Helopal,
- za besprijekorno djelovanje funkcija ALU ulaznih vrata dobavljača PVC Nagode.

- za brtvljenje termoizolacijskih stakala,
- protiv korozije kuka HOPPE,
- za brtve na prozorima s kombiniranim otvaranjem,
- za postojanost protiv neprirodnih promjena boj na unutarnjim drvenim površinama prozora u tonovima boja M SORA standard i M SORA drvo-alu,
- za rolete i vanjske žaluzine HERO dobavljača Roltek koje obuhvaćaju pogonski motor, pogonski reduktor pogonske šipke, otpornost protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću profila roleta (automatska zakrivljenost),
- za djelovanje komarnika, pogonskog motora, otpornost elemenata na vremenske utjecaje,
- za djelovanje vanjskih screen sjenila što uključuje otpornost elemenata protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću profila (automatska zakrivljenost),
- za platno (pri uporabi u skladu s priloženim uputama za uporabu i održavanje), za djelovanje proizvoda, za pogonski motor i pogonski reduktor pogonske šipke,
- za postojanost boje na praškasto lakiranom ALU.

- za vanjske žaluzine dobavljača Senčila Bled koje obuhvaćaju pogonski motor, pogonski reduktor pogonske šipke, otpornost protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću elemenata (automatska zakrivljenost).

- za besprijekorno djelovanje funkcija prozora M SORA NATURA i M SORA UDOBNOST,
- protiv promjena boje i vanjskih pukotina na profilima prozora i vrata te punilima vrata,
- protiv hrđanja okova vrata i prozora koji se nalaze u prostoriji,
- za postojanost protiv neprirodnih promjena boje vanjskih drvenih površina u tonovima boja M SORA standard i M SORA drvo-alu,
- za postojanost obrade prozora u tonovima boja M SORA sustava Italija 2011/2012.

- za rolete i vanjske žaluzine dobavljača Medle koje obuhvaćaju pogonski motor, pogonski reduktor pogonske šipke, otpornost protiv vremenskih utjecaja i propisanu čvrstoću elemenata (automatska zakrivljenost),
- za ugrađeni okov, samozatvarače i elektroničke komponente dobavljača Pirnar,
- za besprijekorno djelovanje funkcija ulaznih vrata iz programa M SORA i dobavljača Doors,
- za besprijekornu i profesionalnu montažu stolarije iz programa M SORA,
- za vješanje stolarije.

- za pogonski remen i namatač pogona za rolete,
- protiv promjena boje, vanjskih pukotina i hrđanja kod ostalih kuka i dijelova okova koji se nalaze na otvorenom,
- za besprijekorno djelovanje funkcija kapaka,
- za druge stvari koje nisu navedene u drugim točkama.
Slučajevi u kojima se jamstvo ne primjenjuje:
- ako su prozori i vrata bili korišteni u svrhu koja nije namijenjena za ovu vrstu proizvoda,
- ako kupac zatraži izradu prozora i vrata u dimenzijama koje ne preporučuje proizvođač, struka ili proizvođač okova,
- za nedostatke u drvu koji su dopušteni prema standardu DIN EN 942 koji određuje kvalitetu drva za prozore i vrata,
- za lom stakla nakon ugradnje,
- za štetu nastalu nepravilnim skladištenjem i rukovanjem proizvodima,
- u slučaju da su prozori bili izloženi izravnim vremenskim uvjetima (kiša, snijeg, sunce) u vrijeme skladištenja odnosno su bili pohranjeni u vlažnim prostorijama,
- ako su prozori i vrata ugrađeni unatoč vidljivim nedostacima,
- ako su prozori i vrata ugrađeni u objekt sa svježim zidovima i nije bilo osigurano odgovarajuće prozračivanje prostora tijekom izgradnje objekta,
- ako ugradnju nije izvršio proizvođač ili njegov ovlašteni i kvalificirani monter,
- ako ugradnju električnih elemenata nije izvršio kvalificirani električar,
- ako su proizvodi bili izloženi vlazi većoj od 70 %,
- ako je kupac nepažljivo i neprofesionalno postupao s proizvodom,
- ako su ulazna vrata postavljena na južnoj ili zapadnoj strani i bez nadstrešnice ili vjetrobrana,
- ako su proizvodi oštećeni zbog tuče, požara, provale,
- u slučaju oštećenja uzrokovanih mehaničkim i kemijskim utjecajima na površinu (udarci, ogrebotine, čišćenje), neprofesionalnom i nasilnom uporabom ili preopterećenjem prozora i vrata,
- ako su proizvodi bili izloženi slanoj vodi ili agresivnim utjecajima,
- ako je drvo došlo u dodir s vapnom i na njemu su nastale mrlje koje se ne mogu ukloniti,
- za estetske nedostatke koji su u okviru internih standarda,
- za privremene pojave na površini kao što su mrlje od vode ili isprana boja,
- ako je kupac površinsku obradu izvršio sam ili preko trećih osoba,
- ako kupac zahtijeva površinsku obradu prozora uljima, bezbojnim ili vrlo svijetlim premazima koji nisu otporni na UV svjetlo,
- za prozore tretirane izrazito tamnim lazurama ili prekrivnim slojevima koji uzrokuju prekomjerno zagrijavanje drva,
- zbog razlike u boji između pločice-uzorka i pojedinih dijelova prozora i vrata koja je rezultat različitih serija premaza, prirodne strukture drva i različite sposobnosti upijanja premaza kod lazurne obrade,
- u slučaju dodatne ili ponovljene narudžbe razlike u boji nisu predmet reklamacije,
- za promjene u izgledu površine koje su posljedica onečišćenja,
- za nedostatke u staklu dopuštene u Smjernicama za procjenu vizualne kvalitete izolacijskog stakla,
- za vizualne nedostatke koji nisu dobro vidljivi s udaljenosti od 1 metra od proizvoda,
- za nedostatke i oštećenja koja proizlaze iz drugih nedostataka, a koja nisu otklonjena na vrijeme ili nisu pisanim putem priopćena dobavljaču u roku od 15 dana od njihova nastanka,
- ako prozori i vrata nisu redovito i pravilno održavani.
Referenčni projekti
Pobrinemo se za cjelokupno iskustvo
Prozori su samo djelić cjelokupnog iskustva koje dobivate s tvrtkom M SORA. Kvalitetan proizvod je prvi korak, nakon čega slijedi vrhunska montaža iskusnih timova. Tako naši proizvodi oživljavaju u svoj svojoj savršenosti. Čak i nakon ugradnje proizvoda nudimo uslugu unutar jamstvenih uvjeta.
zagotovljen datum dobave ob finančni in tehnični potrditvi specifikacij naročila
izkušenih monterskih ekip na področju vgradnje stavbnega pohištva
let prisotni na slovenskem trgu

75+ godina
tradicije